Beta alanina – dawkowanie oraz skutki uboczne
Diety odchudzające

Beta alanina – dawkowanie oraz skutki uboczne

Na rynku mamy obecnych bardzo wiele różnych suplementów diety, których zadaniem jest poprawić efekty treningowe różnych osób. W głównej mierze zwykle wskazujemy na te suplementy, dzięki którym możemy mówić o znaczącym zwiększeniu masy mięśniowej, ale nie jest to bynajmniej wszystko, co oferuje nam rynek. To, co w ostatnim czasie mocno zyskało na popularności, to produkt o nazwie beta alanina. Czym jest i jakie jest jej działanie? Na pewno nieco odmienne od działania innych suplementów, aczkolwiek na pewno też będziemy mówili o bardzo korzystnym wpływie na organizm osoby trenującej. Czym zatem jest owa beta alanina?

Profesjonlny Copywriter

Beta – efekty działania suplementu

Nie jest to nic innego, jak bardzo specyficzny aminokwas, ale nie możemy tutaj mówić o bezpośrednim działaniu w budowaniu masy mięśniowej. Co zatem kryje się za tym produktem? Będziemy na pewno w tym miejscu mówili o takich możliwych efektach działania jak:

  • wydłużenie czasu odbywania treningu,
  • zwiększenie możliwej do wykonania pracy w określonej jednostce czasu,
  • zmniejszenie uczucia zmęczenia po treningu i jednoczenie też możliwość podjęcia kolejnego wysiłku po niedługim czasie.

W tym miejscu przychodzi moment na to, aby wskazać na sekret działania beta alaniny. Każdy wysiłek fizyczny wiąże się z powstawaniem w ludzkim ciele kwasu mlekowego, a więc mowa jest o popularnych zakwasach. Beta alanina jest przyczyną, dla której podwyższa się poziom karnozyny w mięśniach, a to ma bezpośrednie przełożenie na obniżenie się poziomu owego kwasu mlekowego, na mniejsze zakwaszenie mięśni lub też na brak owego zjawiska. Tym samym jest to podstawowy powód, dla którego tak wiele osób trenujących obecnie sięga właśnie po beta alaninę i mowa jest nie tylko o amatorach, ale równocześnie też po nią sięgają znani nam z różnych aren sportowych sportowcy zawodowi.

Dawkowanie oraz efekty uboczne

Bardzo istotnym elementem będzie nie tylko działanie beta alaniny, ale także beta alanina dawkowanie. Nie jest ono niczym trudnym, ponieważ prawidłowa dawka sprowadza się do podawania od 3,2 do 6,4 grama produktu. Najbardziej optymalna ilość to od 4 do 5 gram. Przy takiej ilości możemy oczekiwać, że będziemy odczuwać bardzo korzystne efekty działania suplementu. Bardzo istotne będzie również to, aby beta alaninę przyjmować o odpowiedniej porze. Tutaj będziemy wskazywać na czas przed oraz po treningu, a ponadto też warto jej spożycie połączyć z węglowodanami, a wówczas będziemy mogli mówić o jeszcze lepszych efektach. Kolejnym zagadnieniem są beta alanina skutki uboczne. De facto w odniesieniu do prawie każdego produktu możemy mówić o owych skutkach ubocznych, aczkolwiek na pewno nie w odniesieniu do beta alaniny. Przeprowadzono bowiem specjalne badania, na skutek których odkryto, że beta alanina nie posiada żadnych działań niepożądanych. Badaniu poddano grupę osób, którzy przyjmowali ów środek przez rok i nie stwierdzono żadnych skutków ubocznych. Tym samym całkiem słusznie jest to jeden z tych najlepszych suplementów diety powodujących możliwość uzyskania bardzo dobrych rezultatów treningowych.

Komentarze